Yönetim Danışmanlığı
Bu hizmet otelini kendi işleten, otelini kiraya vermiş ya da otelini İşletme anlaşması ile işletmeciye vermiş otel sahiplerine verilmektedir.
Mungan otelini kiraya ya da işletmeye vermiş otel sahipleri adına yapacağı bu yönetim modelinde: İşletmenin yüksek gelir elde ederek, maliyet ve giderlerini kontrol ederek binanın fiziksel bakım ve onarımını sağlıklı bir şekilde
yapılmasını sağlayarak mülkün en yüksek değerini korumasını hedeflemektedir.
Aynı zamanda işletmesini kendi yapan otel sahipleri için en yüksek gelir, en düşük ve kontrollü maliyet ve gider ve en iyi hizmet kalitesinde servis ve yönetim adına profesyonel olarak destek vererek otel sahibi adına olabilecek tüm soru işaretlerini ortadan kaldırmakta ve yönetim zaafından oluşabilecek gelir ve değer kayıpları riskini sıfıra indirmektedir.
Mungan Otel Yönetim Danışmanlığı kapsamındaki Değerlendirme ve yönetim çalışmaları aşağıdaki konuları kapsar;
- Bütçe Değerlendirme, Raporlama teknikleri
- Gelir Yönetimi
- Gider ve Maliyet Yönetimi
- Hizmet kalitesi, Hizmet standartları, Kalite sistemleri
- Teknik bakım onarım, Enerji giderleri ve yönetimi
- Organizasyon sistemi, insan kaynakları, Performans Değerlendirme
- Satış&Pazarlama Stratejileri, Fiyat politikaları, Halkla ilişkiler faaliyetleri
- Operasyonun Değerlendirilmesi
- Satın alma, Depolama, Stok, Cost Analizi
GENEL YÖNETİM VE OPERASYONEL HİZMETLER
MUNGAN operasyon, satış pazarlama, mali ve finansal raporlama, maliyet kontrol, tanıtım, insan kaynakları, mühendislik, Yiyecek içecek konularını içeren işletmecilik fonksiyonları ile ilgili danışmanlık hizmetleri vermektedirler.
Tüm bu hizmetler yerli ve yabancı uzmanlar tarafından verilerek satışların arttırılması maliyetlerin kontrol altına alınması, hizmet kalite ve standartlarının yükseltilmesi hedeflenerek işletmenizin karlılığının arttırılması sağlanacaktır.
Genel operasyon
- Tüm departman ve bölümler için manüel ve prosedürlerin hazırlanması
- Tüm pozisyonlar için görev tanımı ve sorumlulukların hazırlanması ve uygulanması
- Müşteri şikâyet ve memnuniyet programının hazırlanması
- Misafir memnuniyeti ve sadakatini sağlayıcı kaliteyi arttırmaya yönelik hizmet Standartlarının oluşturulması
Yiyecek içecek
- Yiyecek içecek outletlerinin konsept ve operasyonunu(menü, dekorasyon, eğlence,
- Hizmet çeşidi, hizmet saatleri, promosyona dair faaliyetler gibi) analiz ederek en etkili ve karlı çözümlerin oluşturulması.
- Yüksek hijyen standartlarının uygulanması
- Menü planlaması ve fiyat stratejilerinin belirlenmesi
- Servis ve hizmet standartlarının oluşturulması
Önbüro
- Münferit misafirler ve gruplar için özel bir karşılama ve kayıt prosedürünün hazırlanması ve tanıtımı
- Concierge ve bellboy hizmetlerinin kurulması
- Özel bir night audit sistemi kurulması
- Özel bir kasa sistemi kurulması
İnsan Kaynakları
- İşgücü planlaması ve adamlama analizi
- İşe yerleştirme
- Personel değerlendirme programının hazırlanması ve uygulanması
- Personel motivasyon programının hazırlanması
Satış Pazarlama ve halkla ilişkiler
- Satış pazarlama planının hazırlanması ve uygulanması(Fiyat stratejileri, Pazar bölümlendirilmesi)
- Satış pazarlama bütçesinin hazırlanması
- Halkla ilişkiler ve tanıtım faaliyetlerinin planlanması ve uygulanması
Finans
- Tüm departmanlar ile yıllık bütçe hazırlanması
- Departmanların karlılık analizini yapmak
- Detaylı gelir kontrol sistemi kurulması
- Kredi kontrol sisteminin kurulması
Housekeeping- Çamaşırhane - Kuru temizleme
- Düzenli temizlik programlarının hazırlanması(günlük, haftalık, aylık)
- Temizlik standartlarının oluşturulması
- Hijyen standartlarının oluşturulması
- Tüm ekipmanlar için özel bir bakım programı hazırlanması
- Detaylı temizlik ve yıkama maliyet programı
Mühendislik
- Yatırımı koruyacak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacak, önleyici bakım hizmetinin programının uygulamaya konulması
- Isıtma, aydınlatma ve enerji maliyetlerinin nasıl düşürüleceği ile ilgili yöntemlerin uygulamaya konulması
- Teknik hizmetler ve giderler ile ilgili istatistik programı